بسم الله الرحمن الرحیم...
بسم الله الرحمن الرحیم...
همه چیز اینجاست...! (وبلاگ شخصی محمد واثق)

بسم الّله نور...

اين متن فقط نظر و نقد خودم از نظر سنجی  وبم ميباشد.

نتايج از اين قرار است:

(1فقط مرگ  20%

20(2سال زندان 3%

20(3سال زندان و جريمه نقدی 3%

(4سپردن آنها به مردم 57%

(5آزاد باشن و مجازات نشن 17%

(6هيچ کدام 0%

البته جامعه آماری ما فقط 30 نفر بود.

 

و اما  نقد من از اين نظرات:

آنهايی که به گزينه فقط مرگ رأی دادند کار خوبی کردند  چون سزای خائن همينه،

اونايی که به گزينه سپردن آنها به مردم رأی دادند بازم کار خوبی کردند چون مردم ميدونن با اون اشوبگرها چه کنند،

اما ميريم سراغ کسانی که به گزينه هايه ديگه رأی دادند، تازه نقد از اين جا شروع ميشه:

 

اول کسانی که به زندانی شدن آنها رأی دادند :

از شما سؤال ميکنم آيا اون جلبک سبز  فقط به اندازه 20 سال زندان يا  100 ميليون تومن به تو ،مملکتت ،رهبرت و ناموست خسارت زده؟ آيا 1 سال عذاب رهبر و نواميس فقط با يک سال زندان پاک ميشه؟

اصلاً ميدونيد غيرت چيه ؟ واقعاً براي کسی که اين رأی رو داده متأسفم آيا قتل چند فرد،

توهين به امام و شهدا و امام زمان فقط با بيست سال زندان تمومه؟اگر همچين فکری ميکنيد پس

من برای شما متأسفم اگر مسلمانيد بايد بدانيد که توهين به امام زمان و قتل و هزار جرم ديگه با بيست سال زندان تموم نميشه.

 

و اما ميريم سراغ اون کسانی که به آزاد بودن و مجازات نشدن سران و جلبکان سبز رأی دادند:

 

خاک بر سر کسی که اين گزينه رو انتخاب کرده

آزاد باشن!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟مجازات نشن!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟

اين مگه عدالت ميشه؟ ميدونی عدالت چيه؟

اگر به اين عقيده ميگی عدالت ، پس خاک تو سرت که واقعاً نميدونی عدالت چيه،

کسی که بياد به نواميس مردم ، رهبر انقلاب ، امام زمان و هزارن شهيد اهانت کنه

آدم نيست بايد در جا بميره.

بله در ایران آزادی هست ولی بی بند و باری که تو جامعه نيست

که هر خری بياد آشوب کنه و بعد هم  دبرو که رفتیم، بدون مجازات،!!!

اون جلبک سبز بايد بميره ، بايد مجازات شه ، بايد مردم در صورتش تف کنند،

غلط ميکنه به امام ازمان فحش ميده مردک جلبک.

من جای قوه قضاییه بودم درجا ميکشتم شون

تا درس عبرت بشه براي هر احمقی که فکر ميکنه ميتونه در ايران آشوب کنه.

 

 



نظرات شما عزیزان:

دروغ
ساعت0:42---4 اسفند 1389
خاک تو سر بی جنبه ات کره خر تو که جنبه نداری چرا نظرسنجی میذاری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

چرا همه مخاطب هات دخترن چرا تعداد پسرا کمه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟آقای بسیجی آخه چرا بسیج و دختر بازی مثل پینوکیو و دروغ می مونه؟؟؟؟؟
پاسخ:به نام حق... اول اين که توهین نکن. دوم اين که من جنبه دارم سوم نکنه تو هم طرفدار اون جلبکان سبزی؟ من فقط حقيقت رو گفتم چيه تلخه؟؟؟؟ درضمن چرا نه آدرسی گذاشتی نه اسمی؟ و در آخر به من چه که مخاطبام مذکرند يا نه شما از روی نظرات وبم ميگی دختر باز؟ ميگن هر کس نقش خويشتن بيند در آينه!!!!!


maryam
ساعت17:50---10 بهمن 1389
salam khili ali bod
movafagh bashi
linked kardam linkam kon yadet nare
be manam dobare sar bezan
faramosham nakon


شمیم
ساعت23:42---7 بهمن 1389
سلام
من شرکت نکردم...

عیبی که نداره؟
آخه نشستی نقدم کردی قبل از نظر دادن!
حالا بیشتر فکر کنم ببینم چی میشه


بخشا
ساعت23:18---7 بهمن 1389
سلام شرمنده از نظر سنجیت چیزی دست گیرم نشد یعنی متوجه نشدم یعنی چیه

آتنا
ساعت18:10---6 بهمن 1389
سلام خوبی؟
ممنون که خبرم کردی....
خیلی عالی بود...
فقط اونجا که نوشته بودی جلبک سبز کلی خندیدم...
خیلی جالب بود...


AMIR
ساعت11:33---25 دی 1389
MARG
پاسخ:manzoor javabe nazar sanjy bayad samte rast paiyn sabt konyd mamnoon


وی لاو
ساعت16:34---22 دی 1389
سلام داشی ای ول خیلی جالب بود ممونم که به یاد شهدامون هستی

آتنا
ساعت11:17---22 دی 1389
سلام خوبی؟
عـــــــــــــــــــــــــــ ــــالی بود...
عالی


آتنا
ساعت11:16---22 دی 1389
سلام خوبی؟
عـــــــــــــــــــــــــــ ــــالی بود...
عالی


حسین
ساعت2:41---16 دی 1389
وبلاگت در نوع خودش جالبه
دور هم خوش باشید


amir
ساعت8:27---14 دی 1389
khak too sar kasy ke too nazar sanjy gofte bood oona nabayad mojazat beshan

marg ba saran fetneپاسخ:manam movafegham bahat


آتنا
ساعت20:26---10 دی 1389
ممنون...
یعنی این قالبم قشنگ نیست؟؟؟؟؟


آتنا
ساعت18:26---10 دی 1389
سلام خوبی؟
تو نظر نجی شرکت کردم...
محمد اصلا حال ندارم...
سرما خوردم شدید...
از دیشب تا همین نیم ساعت پیش خواب بودم...
ببخشید دیر اومدم.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نوشته شده در تاريخ دو شنبه 6 بهمن 1389برچسب:, توسط محمد واثق